مشارکت در کارهای نیک و راه‌اندازی موسسه‌های خیریه در ایران، تاریخی دراز و پربار دارد. نمونه‌های درخشانی از این گونه کارها را می‌توان در کمک به افراد نیازمند، از کار افتادگان، بیماران، و همچنین در مدرسه‌سازی، بیمارستان‌سازی، و جز این‌ها دید. پاره‌ای از نهادهای پدید‌آمده برای انجام این کارها، به سازمان‌های مردم‌نهاد بسیار موثر در فضای عمومی جامعه بدل شده اند.

«گنجه‌ی پشتیبان زیستبوم» مؤسسه‌ای است غیردولتی و غیرانتفاعی که از سال 1392 فعالیت خود را با هدف جذب کمک‌های مردمی برای حمایت مادّی از کنشگران محیط زیست آغاز کرده است.

 

هدف‌های گنجه

* حمایت مادی و معنوی از حافظان طبیعت؛ شامل محیط‌بانان، محیط‌یاران، جنگل‌بانان، قرقبانان و دیگر افرادی که در راه پاسداری از طبیعت می‌کوشند، برای جبران هزینه‌های درمان، پرداخت دیه، کمک معیشت، و مانند آن.

* برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی و ترویجی، کمک به ساخت فیلم‌، و کمک به انتشار کتاب و نشریه و دیگر اطلاعات.

* علوفه و دیگر مواد غذایی مورد نیاز جاندارانی که در شرایط خاص و موقعیت خطرناک قرار گرفته و ممکن است بدون کمک انسانی نابود شوند. همچنین تأمین هزینه‌های مداوای حیات وحش آسیب دیده، آزادسازی گونه‌های در اسارت، تکثیر و یا پرورش گونه‌های در معرض خطر انقراض، و دیگر موارد حمایت از حیات وحش.

* اهدای جایزه و مشوق‌های مالی و معنوی به افراد یا گروه‌هایی که در حوزه‌ی حراست از منابع طبیعی و محیط زیست به فعالیت‌های داوطلبانه و روشنگرانه می‌پردازند.

* حمایت از هرگونه طرح‌ مرتبط با هدف‌های موسسه.

 

هیات امنای کنونی گنجه، شامل افراد زیر است:

محمد حسین ایزدی، رییس هیات مدیره‌ی کانون سبز فارس

عباس ثابتیان، عضو پیشین هیات مدیره‌ی انجمن کوه‌نوردان ایران

عباس محمدی، مدیر گروه دیده‌بان کوهستان (am.kouh@gmail.com)

www.edfi.ir

 

نشانی برای تماس:

تهران- خیابان انقلاب، جنب لاله‌زار، شماره‌ی 590، واحد 12، کد پستی: 1145774454

تلفن: 66712243 – 021     نمابر: 66712421 – 021

حمایت ,محیط ,افراد ,هیات مدیره‌ی ,محیط زیست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کانون هوادران منچسترسیتی در ایران دانلود موزیک های ایرانی جدید خرید بک لینک • رویال ادز • فروش بک لینک • تبلیغات لینکی و متنی • خرید لینک • خرید بک لینک رنکدار پرتال اطلاع رسانی تور های گردشگری فروش و صادرات کلم قرمز travel نمایندگی ژنراتور لینز در ایران | ژنراتور لینز ایتالیا |فروشگاه سعدی