???????? خلاصه و مفید از ت :
???? حامیان اتحاد برای تغییر مردد بین حاج بهمن طاهرخانی و حاج امیر طاهرخانی . کارشناسان معتقدند که با تائید  صلاحیت حاج امیر طاهرخانی ، راه برای اتحاد دوباره هموارتر خواهد شد و اکثر کاندیداها برای رسیدن به هدف مشترک ، به نفع ایشان از کاندیداتوری کناره گیری خواهند نمود . این فرضیه نیز وجود دارد که بخش قابل توجهی از مشارکت اصلاح طلبان در انتخابات به تائید صلاحیت او وابسته است .
???? طبق بررسی های بعمل آمده ، گذشت زمان ، به نفع حاج بهمن طاهرخانی رقم می خورد . انتشار عملکرد دوره دهم ، اظهار نظر برخی کاندیداها و شناخت واقعی مردم از این چهره ها ، قوت گرفتن تخریبهای بی اساس برنامه ریزی شده و نمایان شدن ۴ چهره پرطرفدار با سبقه حمایت از کاندید شاخص جریان رقیب با گرایشات مختلف ، شرایط را برای بهمن طاهرخانی مهیا می نماید .
???? جعفر تابش از دیگر چهره های اصلاح طلبی است که البته با پرچم مستقل وارد رقابت انتخاباتی شده . تکثر کاندید از جریانهای اصلاح طلب ، اصولگرا و مستقل با قومیتهای مختلف معادلات قبل و بعد از ثبت نام را برای این کاندید تغییر داده است . باید تا زمان اعلام نتیجه احراز صلاحیتها منتظر ماند و تحلیل ها را بر اساس لیست نهایی ارائه داد .
???? صفرعلی طاهری : چهره ای که برای چندین بار پا به عرصه انتخابات گذاشته و تجربه میانگین ۳۰۰۰ رای را در اندوخته دارد . برخلاف دوره های گذشته ، از میزان اختلافات درون جریانی او کاسته شده و در عین حال پیش بینی می شود که در این دوره شاهد ت متفاوتی از سوی او و حامیانش باشیم .
???? هادی طاهرخانی : جوانی که تجربه انتخابات شورا را در اندوخته های خود دارد و جریان رقیب سعی دارد تا با ارائه تحلیلهای سطحی و تحریک احساسات ، مانع کناره گیری او شود . اما بنظر می رسد که هادی طاهرخانی ، از سال ۱۳۹۶ با برنامه بلند مدت پا به عرصه انتخابات گذاشته و موفقیت او با تدبیر و ت دور از احساسات گره خواهد خورد .
???? کامران رحمانی : کاندیدی که خود را اصولگرا معرفی کرده ولی ارتباط نزدیک او با چهره های شاخص اصلاح طلب ، غیر قابل انکار است . کامران رحمانی  از دوره دهم مجلس ، ت میانه روی را پیش گرفته و تعامل قابل قبولی با جریان اتحاد برای تغییر دارد . او یکبار در انتخابات شورای پنجم خود را در معرض آزمون مردم قرار داده و با ثبت نام در انتخابات مجلس تلاش دارد تا برنامه  خود را تکمیل نماید .
????حمید قراخانی : عضو شورای شهر در دوره چهارم و اصلاح طلبی که معمولا به تصمیم گروهی پایبند است . تجدید فعالیت اجتماعی و ی پس از بازنشستگی ، می تواند یکی از اهداف ثبت نام قراخانی باشد .
???? ابراهیم رحمانی : او نیز مانند دیگران دوست دارد تا از خود چهره ای شناخته شده بسازد . لازمه تحقق این امر  خود شناسی است که حتما ایشان به این مرحله رسیده اند و به خود اطمینان دارند .
???? نکته : با وجود تکثر کاندید در جریان  اتحاد برای تغییر ، باید اذعان داشت که این تعداد کاندید در مقایسه با چند چهره اصولگرا از درجه تاثیر گذاری کمتری برخوردار خواهد بود و احتمال می رود برنامه اقدام مشترک این  کاندیداها ، نتیجه ای دلخواه را برای ایشان فراهم سازد  .
???? جریان اصلاح طلب شهرستان با میدان دادن به چهره های جوانتر ، مقدمات ورود چهره های جدید را در آینده ی شهرستان فراهم نموده است .

 

چهره ,انتخابات ,طاهرخانی ,اصلاح ,کاندید ,دوره ,بهمن طاهرخانی ,برای تغییر ,اتحاد برای ,انتخابات گذاشته ,انتخابات مجلس ,عرصه انتخابات گذاشته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عشق و دوستی عصر تازه جهان ما نور صنعت تجهیز سایت سرگرمی و تفریحی bbce novingas arlo16 Tapak